Skærefiler til Silhouette Cameo2

Så blev det til en blog med mine skærefiler ..

De forskellige tekster er lavet med forskellige skrifttyper .. gratis fonts og købt fonts .. flere af dem er der brugt 3 forskellige skrifttyper til et ord .. men det er den måde jeg arbejder på ..laver noget jeg selv kan lide og selv ville købe ..

Så er jeg startet op med at lave et par skærefiler som er til salg ..

En god ide er at følge min blog ... bare så du ikke går glip af en eller flere freebies ...

Fang mig pr mail lunasdatter@gmail.com

Der kommer ofte nye skærefiler ind.. så tryk på start for at tjekke de sidste nye ud :D


mandag den 31. oktober 2016

Tekster med skygge 01




Så er der tekster med skyggebaggrund ..

Du kan bruge dem til kort - album - æsker osv ..

Du må ændre på størrelsen - de kan bruges uden skyggebaggrund ..

Men du må ikke sælge selve skærefilen eller lave lidt om på den og udgive den som din egen ..
Udskæringer alene fra skærefilerne må ikke sælges ...





Tekster med skyggebaggrund 01

Pris: 20,-


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...