Skærefiler til Silhouette Cameo2

Så blev det til en blog med mine skærefiler ..

De forskellige tekster er lavet med forskellige skrifttyper .. gratis fonts og købt fonts .. flere af dem er der brugt 3 forskellige skrifttyper til et ord .. men det er den måde jeg arbejder på ..laver noget jeg selv kan lide og selv ville købe ..

Så er jeg startet op med at lave et par skærefiler som er til salg ..

En god ide er at følge min blog ... bare så du ikke går glip af en eller flere freebies ...

Fang mig pr mail lunasdatter@gmail.com

Der kommer ofte nye skærefiler ind.. så tryk på start for at tjekke de sidste nye ud :D


fredag den 18. november 2016

Sometimes ..... Ordsprog..




En tekst som kan skæres ud i vinyl - enten i hvid med sort baggrund .. eller også i sort med hvid baggrund..

Du kan bruge dem til glassten - som wallstickers - i rammer ..

Du må ændre på størrelsen ... og du må sælge det færdige produkt ..

Du må ikke sælge selve skærefilen eller lave lidt om på den og udgive den som din egen ..
Udskæringer/vinyl/strygestof alene fra skærefilerne må ikke sælges ...





Sometimes the right path ....

Pris.. 15,-


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...